środa, 23 października 2013

full of warm light.....

ta praca powstawała kilka dni...
żeby ecolina nabrała intensywności.. dokładałam jej..i dokładałam...
raz mi się scrap nie podobał.. następnego dnia nawet bardzo..
ale na pewno oddaje to co jest we mnie...
a jest teraz dużo ciepła.. i dobrych myśli..  
no i mój rzymski nos... :)
który tez mi się czasem podoba... :)
 
 
 

 



 
pracę posyłam na wyzwanie kolorystyczne na scrapki.pl..

i..
jako, że czuje w niej ogień :)) do scrapgangsterek...

ciepło pozdrawiam..

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa i nastrojowa praca :)

    P.S. Proszę, wyłącz obrazkową weryfikację bo to utrudnia dodawanie komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki.. :) weryfikacji już nie ma - nie zwróciłam uwagi..

      Usuń
  2. bardzo cieple kolory. cudna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Prawdziwie ognista praca! :) Super :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń